Exposición permanente

Exposición permanente

portadas-destaques-seccion

A exposición permanente do Mupega distribúese ao longo das tres plantas do edificio ocupando arredor  duns 1200 metros cadrados, dos 3500 de superficie útil que presenta o edificio.

Na planta baixa atópasen os seguintes servizos do museo:

• Biblioteca auxiliar con servizos de consulta bibliográfica, hemerógrafica e de publicacións periódicas, fototeca, fonoteca e videoteca.

• Sala de investigadores

• Salón de Actos con capacidade para 112 persoas

Aula indianos

Ademais nesta planta de entrada ofrécenselle ao visitante os referentes básicos para situalo no tempo, no espazo e na temática específica do museo, para o que se presentan os seguintes módulos museográficos:

• Solaina de educadores galegos

•  Os materiais didácticos

•  Os xogos e xoguetes

•  Peza do mes

Red mupega

Na planta primeira ubícanse cinco seccións expositivas que responden a esta nomenclatura :

• O mundo infantil: ciclo da infancia e xogos e xoguetes

• A administración educativa

• As escolas chegadas de alén mar

• O sistema educativo

• Zona de exposicións temporais

Corredor EE

O segundo andar presenta unha disposición análoga á primeira, agás unha pequena zona que se destina ás labores administrativas. Así, podemos observar os diferentes espazos museísticos:

• As aulas no tempo: escolas de ferrado, restauración borbónica, da segunda república e franquista.

• Educación Especial

• A Rede Mupega. Bases e mostra dos fondos dos antigos institutos provinciais fundadores da devandita Rede.

• O ensino secundario e profesional. Orixes