10/01/2020 - 10:43

Nova: A máquina de escritura en Braille Perkins.

• O Mupega conta na súa planta baixa coa exposición dunha nova peza destacada: A máquina Perkins.

A Organización de Nacións Unidas  proclamou o 4 de xaneiro o día mundial do Braille co fin de crear unha maior conciencia sobre a importancia deste sistema como medio de comunicación para a plena realización dos dereitos das persoas invidentes.

Esta data foi escollida pola súa coincidencia co nacemento do seu creador: Louis Braille (4 de xaneiro 1809, Francia).

O Braille é un sistema alfabético en relevo co que se poden representar as letras, números, signos de puntuación, linguaxe musical...

A máquina de escritura en Braille Perkins ,creada no ano 1951 por David Abraham, supuxo un gran avance para as persoas invidentes permitindo realizar a escritura en Braille dun xeito directo e cunha maior velocidade.

A nivel educativo é o aparello máis empregado nas escolas para a o desenvolvemento da escritura en Braille polos alumnos con deficiencia visual.