14/05/2021 - 12:44

Nova: Día das Letras Galegas 2021

• O Mupega conta na súa planta baixa cunha mostra monográfica de Xela Arias, personaxe homenaxeada nestas Letras Galegas 2021.

Xela Arias, muller polifacética da nosa lingua, escritora, poetisa, tradutora e ante todo muller galega orgullosa do galego e da súa terra.

No Museo Pedagóxico de Galicia contamos cunha pequena mostra para profundizar na súa vida e obra ás portas da celebración do Día das Letras Galegas 2021.

Xunto coa mostra monográfica, os nosos visitantes poderán ver unha escolma de cadernos de memorias agropecuarias realizados polo alumnado no colexio Fingoi, no que Xela comezou a súa escolarización no ano 1968; xunto cun diploma e herbario do mestre Avelino Pousa Antelo quen fora compañeiro na escola de Barreiros de Valentín Arias (pai de Xela).

Peza destacada

Novas adquisicións