Obradoiro infantil "Escola de escribas"

Celebra o Día do Libro con nós na nosa "Escola de escribas"!

Nesta ocasión, para conmemorar o Día do Libro, viaxaremos cos máis pequenos ata Mesopotamia para descubrir as orixes da escritura. Coñeceremos a súa fascinante historia e teremos a oportunidade de experimentar coma auténticos escribas, elaborando as nosas propias táboas de arxila para a escritura cuneiforme.

Esperámoste!

Venres 19 de abril de 17:30 a 18:30

Público infantil de 6 a 11 anos

"A orquestra das máscaras": Nova data

Despois de esgotar as prazas para o obradoiro infantil “A orquestra das máscaras”, abrimos ás inscricións para unha segunda quenda:

Venres 23 de febreiro
17:30 a 18:30
Nenas e nenos de 5 a 8 anos
Actividade de balde. Imprescindible reserva previa

Obradoiro infantil "A orquestra das máscaras"

A música xoga un papel fundamental na maior parte das festas e celebracións vinculadas ao Entroido. Neste obradoiro achegarémonos a eses sons que caracterizan aos principais entroidos tradicionais de Galicia e teremos a oportunidade de fabricar os nosos propios instrumentos.

"A orquestra das máscaras"

Mércores 14 de febreiro
12:00 a 13:00
Nenos e nenas de 5 a 8 anos

Obradoiro infantil "Factoría de xoguetes"

O vindeiro venres 27 os pequenos da casa teñen unha última oportunidade para achegarse á nosa “Factoría de xoguetes”. Un obradoiro no que coñecerán como eran os xoguetes cos que xogaban os nosos avós e bisavós e mesmo aprenderán a construir algúns deles.

O Museo Pedagóxico participa na exposición virtual “Mujeres y educación: artefactos y sensibilidades”.

O Museo Pedagóxico da Universidade de Sevilla, en colaboración co Museo Pedagóxico da Universidade de Huelva e co Museo Andaluz da Educación, organiza a exposición "Mujeres y educación: artefactos y sensibilidades", un proxecto que analiza a educación das mulleres mediante unha visión histórica e patrimonial ao tempo que pretende integrar unha mirada crítica e emocional.

Programación de Nadal

Coa chegada do Nadal, dende o Museo Pedagóxico de Galicia queremos convidarvos a compartir con nós este período de festas e ocio visitando o museo e participando das actividades programadas para estas semanas:

Obradoiros “Factoría de xoguetes”

Como eran os xoguetes cos que xogaban os nosos avós e bisavós? Neste obradoiro coñeceremos varios deses enredos tradicionais. Centrarémonos especialmente nos que construía a propia rapazada e remataremos tentando fabricar algún coas nosas propias mans.